luni, 21 septembrie 2009

Bella



Bonjour!

A fost ziua fratiorului meu vineri. Nu am facut nimic special, but still we had a pretty nice week-end.

In ultima vreme daca nu-s la munca ma poti gasi in garaj, exersand la tehnici esentiale de tenis de masa:)). Of course, Mr. T ne bate la dodoletul gol. Telul meu de acum inainte va fi sa ajung sa-l bat macar vreo 2 seturi:D.

In alta (dez)ordine de idei am pus niste poze cu Bella, pe care nu o mai am, sa ramana macar in mrejele internetului. :| 

That't it folks! O seara cat mai faina. Ma bag la "The big bang theory", un serial nou, cica funny. Ramane de vazut. Am descarcat 2 serii ca sa am ocupatie, pe langa cei 40 de giga de filme de la Disney.

P.s: Dintr-un motiv sau altul (cel mai bun: imi prind urechile in bloggeras) nu se vad bine pozele cu Bella, dar daca dati click o puteti vedea in toata spendoarea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu